23 oktober

Godmorgon :)


Sitter i min lilla datahörna och äter lite frukost nu.. Har varit själv i lägenheten sen igår så har sprungit runt och sjungit låten Lonely hela tiden, haha! Loneeeeeeely i'm mr loneeeeeely.. Saknar Ulle! Hon åkte hem till Halmstad sent igårkväll för att fira sin födelsedag tillsammans med sin familj i helgen. På söndag är hon tillbaka igen!


Mamma och pappa kommer till Oslo ikväll, nice. Så jag blir inte helt ensam ;) Men innan dess är det lite andra saker som står på schemat så lika bra att sätta igång direkt.
Ha en fin helg allihopa :)

Tunnelbanestationen igår på Majostuen. Det var mycket folk ute igår!


Kommentarer
Postat av: hanna :D

varför är inte jag hos dig nu?:( jag hade lagat italiensk mat åt dig!<3

2009-10-23 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0