6 oktober

Idag gick jag och Ulle upp tidigt, duschade och käkade frukost. Vi ägnade morgonen åt att fixa med våra cvn och skrev in oss på en jobbsökarsida. Sökte även lite jobb på några barnehage. En kvart efter jag är klar ringer telefonen och en snubbe säger att han sett mitt cv och vill träffa mig på torsdag. Tio minuter senare ringer Ulles telefon och även hon ska på samtal på torsdag, haha! Det var samma kille som ringde henne :)
Så nu får vi se vart det leder.


Tanken var att vi idag skulle gå och skriva in oss på olika bemanningsföretag men vi väntar med det tills vi träffat han killen på torsdag och ser vad han har att erbjuda oss. Idag gick vi istället till skatteverket och fixade det sista med adressändringen. Skönt att ha det gjort. Sen träffade vi en vän en stund innan vi alla tog tunnelbanan hem till oss.


Vi satte igång att laga värsta goda maten, wokad kyckling med nudlar och grönsaker :)



Efter maten gick vi ut en sväng och nu har vi precis smällt i oss någon typ av glassdrink. De andra bestämde sig precis för att kolla på en film och jag sitter och nördar lite vid datorn. Kommer somna om jag lägger mig och ser film nu känner jag..


Kommentarer
Postat av: hanna :D

1. kan du laga sånt?

2. ser ut som thaipasta

3. fan vad sugen jag blev

2009-10-07 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0