Bye Sweden.

Trodde aldrig jag skulle säga det, men nu är allt färdigpackat.
Imorgon kommer Ulles pappa tiidigt och lastar alla mina saker på släpet,
sen åker vi till Hvitfeldsgatan och plockar upp Ulles saker.
Sen rullar vi iväg mot Oslo ♥


Ikväll har jag, mamma och pappa varit på Pios och ätit gott.
Blev planka som vanligt, haha.. Sen tog vi varsin latte och promenerade hem. Mys!

Mitt rum är så sjukt tomt. Har lagt alla saker ute i hallen så jag är redo imorgon. Vill sova så länge som möjligt så allt är förberett.. Har till och med laddat min ipod så jag har nått att sysselsätta mig med under bilresan ;)

SKICKAR STORA BAMSEKRAMAR TILL FRIDISEN SÅ HON KRYAR PÅ SIG.
I LOVE YOU ♥


Kommentarer
Postat av: altemyr

JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG MEST!

2009-10-01 @ 23:52:40
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: Joey

Meeen, måste :( Ifall hon skulle läsa :( Sen är alla storbloggare mina idoler, vill ju vara som dom :( Idag knäckte doktorn min rygg, fyfan vad det lät :( hoppas det blir bättre nu! Saknar dig! hoppas Olso blir braaaa! LOVE

2009-10-02 @ 21:28:51
Postat av: friday

hör av dig så snart du kan. vill prata och se hur du har det i Norway. Skaffa norskt kontankt kort snabbt !! :D

2009-10-04 @ 15:10:47
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0