Congratulations.

I fredags förra veckan var ju jag och Ulle på arbetsintervju på ett ställe som heter Internetopplysningen. Idag ringde vår kontaktperson oss och berättade att både jag och Ulle fått varsitt jobb. Vi valde dock att tack nej då det inte kändes helt hundra. Det var provosion efter första månaden och de gillar vi inte. Företaget verkade också väldigt oorganiserat.


Några timmar efter vi tackat nej ringer min telefon och de är en kille som heter Thomas som undrar om vi fortfarande är intresserade av jobb. Det är vi  ju så ikväll har han fixat upplärning till oss på ett ställe som heter face2face. Vi vet inte riktigt vad det här handlar om, men jag tror det går ut på att marknadsföra något. Det är fast lön i alla fall, precis som vi vill ha :) Klockan sex ikväll ska vi dit så nu ska vi bara slänga i oss lite mat och sen ta t-banan tillbaka till centrum.


Kommentarer
Postat av: becca grönis

Grattiiis flickor !! :) Vi ses till Julen , då blire party party !! PUSS<3

2009-10-12 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0