27 oktober - GRATTIS ULLE

Godmorgon!


Har varit lite dålig på att uppdatera.. Men mami o papi var ju här och besökte mig i helgen, TREVLIGT :D Jag visade dem Oslo och dem gav mig mat, haha.. Men igår var det måndag igen och dags för en ny vecka. Hoppas denna veckan går fort för vi verkar ha trevliga saker att se fram emot i helgen, berättar mer om det senare.


Nu ska jag snart ut och springa sen åka in en sväng till stan. Senare idag ska jag möta upp Sillen och fixa lite saker inför eftermiddagen. Det är Ulles födelsedag idag och vi planerar lite kalas, hihi. GRATTIS SÖTNOS ♥ Hoppas hon inte ser detta nu bara.. Hon vet inget så det blir nog en kul överraskning för henne när hon kommer hem trött och sliten efter en dag på jobbet (hon har precis blivit anställd av Rema 1000).

VÄRLDENS BÄSTA SPL 06 i skolan melodifestival innan studenten.
Vi kammade hem silvermedaljen, inte illa pinkat. ♥


Kommentarer
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

SV: taack :_) jo men de va otroligt vackert där..!

2009-10-27 @ 22:28:29
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0