12 april

I fredags efter jobbet gick jag och Ulle och strosade lite i stan tills vi fick ett litet ryck och bestämde oss för att åka till Halmstad. Vi skyndade oss hem, slängde i oss lite mat och skulle beställa biljetter. Sen tog vi vårt förnuft till fånga och åkte aldrig, ha! Det var lite kort om tid helt enkelt.. Men tur det för det har nog varit den bästa helgen i Oslo på länge!


Fredagskvällen var vi på TGI fridays och drack öl på uteserveringen. Det har varit helt sjukt väder här i helgen. Har inte sett såhär mycket sol sen förra sommaren, typ. Lördagen var lika fin så jag och Ulle startade dagen med att GÅ ner till stan, det tog minuter ungefär. Så nu vet vi det. Vi sprang runt på stan lite i de fina vädret innan vi mötte upp Joey och åkte hem till oss. Satt ute i vår lilla trädgård och förpärlade lite innan jag drog iväg till Fridays igen. Denna gången med jobbet, trevligt! Åkte sen hem till ett par vänner en snabbis. Söndagen var jävligt go den också faktiskt, häng i vår lilla hage där vi grillade hamburgare och solade. På kvällen begav vi oss till Aker Brygge och kollade solnedgång och drack öl med vänner.

Ska se om jag kan sno några bilder av Johanna sen när hon lagt in dem på datorn.
Nu är det dags för mig att dra till jobbet! TJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0