26 april

Hola señorita! Måndag idag, kan väl säga det känns sådär! Helgen är min bästa vän. Startade veckan med en skön sovmorgon i alla fall. Ska strax dra iväg till jobbet, måste bara laga lite mat först. Helgen var bra, som vanligt. I fredags blev det några timmar på stan innan jag åkte hem och sov. Jobbade hela lördagen, först på dagen sedan på klubben. PENGAR RULLAR IN, det går bra nu! Sov mig igenom hela söndagen hemma hos Johanna innan jag åkte hem och sov ännu mer, ha!

Snart är det MAJ månad. Känns så jäkla bra. Kommer blir en grym månad kan jag lova. Det händer något kul varje helg i alla fall. Wopa! Är det inte fest, besök eller födelsedag så är det kanske en helg i Sverige. Japp, det blir en bra månad helt enkelt. Och att jag har fyllt 20 när månaden är slut gör ju inte saken sämre ;)

Om jag hinner innan jobbet kommer det lite bilder från senaste tiden. But I guess not. Så ni får tre asbra cambilder istället, hah.. HADE

Tummen upp för maj!


Snyggast i HELA Oslo.


Innan utgång för ett par helger sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0