28 april

Jag tror fan jag smäller av! Ser ni min rubrik? Det är slutet av april. Kollar man ut genom vårt fönster så snöar det?! Vad fan är det som händer? Jag orkar inte mer snö. Det skulle bli dåligt väder hela veckan men det behöver ju faaaaen inte snöa fär det. Årrhh! Blir det inte bra väder till helgen vet jag inte vad jag gör. Går i ide kanske..

No thaaaanks!!


Förövrigt så har vi tvättdag idag här på Björnveien. Annars händer inte så mycket intressant. Jobbar senare i eftermiddag/kväll. Längtar till helgen. Fast veckorna går så förbannat fort här.. Helt sjukt. Ska försöka rensa bland mina kläder lite idag tänkte jag. Nästa gång jag ska hem till Sverige måste jag ta med sånt jag inte använder. Får ju inte längre plats med mina saker..

Har var jag på väg att ladda upp en bild på jellyshots och skriva, det här hade ju inte suttit fel! Men vi närmare eftertanke hade det suttit jäkligt fel. För fyfan vad äckligt det är, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0