7 april

Då var man tillbaka på den rika sidan igen efter ett besök i Sverige över påsken. Fan vad snabbt tiden går. Förutom idag då, känns som klockan varit ett hur länge som helst.. Wierd. Sverigebesöket var bra i alla fall, träffade massa vänner, familj och sånt. Spenderade en heldag i Göteborg med bara massa mys, shopping och fika. I strålande solsken dessutom, wiho! Ser på facebook att nästan varenda jäkel uppdaterar sin status med nått i stil med "fiiint väder!" eller "åker till stan i solskenet".. blabla, jag blir bara deppig när jag läser sånt just nu. I Oslo är det rent ut sagt bajsväder! Så tråkigt är det.


Målade precis naglarna, har inget bättre för mig denna onsdag. Förutom att passa tvättmaskinen. Klockan halv fyra börjar jag jobba, lamt? Ja. Till råga på allt har jag lyssnat på Anna Bergendahls låt tre gånger denna morgon, vad är det för fel på mig? Herregud..

Mina naglar blev fina i alla fall.


Såhär såg jag ut igår innan jag skulle gå till Ica och handla dasspapper.


Kommentarer
Postat av: Jennifer Klingvall

haha ja de va kul att träffa dig lollo :D vi ses på lördag :D asnice!! hah bara jag som hatar att köpa toapapper?!

2010-04-15 @ 20:43:34
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0