23 augusti

Måndag idag igen, börjar känns lite tjatigt med måndagar tycker jag.. Men men, ny vecka nya tag. Har varit i Oslo i två veckor nu efter ett par veckors semester i Sverige. Känns dock som jag varit här mycket längre redan, tråkigt. Min dator gick sönder i förra veckan också, mer tråkigt. Som tur är kommer det nån budfirma och hämtar den idag på jobbet så någon gubbe i Sverige kan göra den frisk igen. Tack pappa.

Ska strax åka iväg till jobbet. Är väl halvsugen på att jobba nu för tiden kan jag lova. Fan vad det är tråkigt. Samma jäkla visa dag ut och dag in, ingen utmaning för fem öre. Dags för något nytt snart kanske, det här går ju inte att pyssla med hela livet. Ska nog ta och åka hem i början av september och planera lite framtid.  Blir en liten förändring snart i alla fall. Om cirka en månad flyttar jag ut från lägenheten jag bor i nu och in till Johannas lägenhet, wopa! Kommer bli bra :)

Helgen var rätt så nice i alla fall. Öldrickande på nån pub i fredags efter jobbet. I lördags stod det utgång på schemat, och det blev det. Igår tvättade jag och såg på film hemma hos Johanna. NÄ, nu ska slänga på mig lite smink och dra till bussen. SOLEN SKINER :) HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0