16 juli

Halla! Jag vet, det var ju inte igår precis ;) Men prioriterar inte direkt att sitta inne och blogga om dagarna. Solen skiner, det är varmt som tusan och jag har en miljon saker att göra och tänka på. Men ikväll har jag inget bättre för mig än att skriva ett par rader här. Har jobbat som vanligt idag och nu frammåt kvällen började det regna, skulle tydligen bli oväder i natt. Ska nog strax krypa ner i sängen tror jag och klockan är inte ens tolv. När hände det på en fredag senast? Eller när hände det senaste över huvud taget? Haha.. Aja, ska upp och jobba ganska tidigt imorgon ändå, 9-18. Sen är det helg för moi också!

Tänkte berätta för er vad som hänt på senaste och lite om framtiden men tror jag skippar det. Är alldeles för trött och sådära. Har varit mycket blandade känslor på senaste tiden i alla fall.. Men snart har jag semester och det ska bli såå skönt. Då blir det Halmstad ett par dagar! Wiho. Puss o godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0