21 juni, vart tog tiden vägen?

Förlåt alla nära och kära och alla tusen okända readers! Har inte orkat skriva på evigheter. Har istället jobbat, jobbat och jobbat.. Träffat massa vänner, hängt i solen (sommar i oslo nuuu), blivit alldeles för full, sovit och levt livet helt enkelt! Igår sa det väl stopp då jag somnades sittandes helt febrig, haha! Ulle väckte i alla fall mig och nattade mig, sen sov jag skönt i tolv timmar och nu är jag fit for fight igen! Wiho.


Orkar inte ens försöka att förklara vad som har hänt de senaste dagarna (veckorna?!) men det hade varit bra i alla fall. Senaste bra händelsen var i helgen, jobbfest för hela slanten. MIN SVENSKA på jobbet är back on track från Thailand och det är SÅ BRA. Äntligen :D Nu blir det hard work denna veckan också sen är det midsommar och en helg där det står LEDIG med stora bokstäver i kalendern. Fan vad skönt. Hade faktiskt planer på att åka hem till Sverige på lite rehab men så blir det inte. Blir lite för stressigt. Ska införa midsommar traditionen här i Norge istället. Blir nog bra det här :)


Nu ska jag och Ulle busa lite som vanligt. Sen blir det läggdags för imorgon väntar jobb 12-20 och sen hoppas jag på lite parkhäng i kvällssolen med fina vänner. Saknar er där hemma.. Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0