11 mars

Godmorgon :) Vaknade för ett bra tag sen men ligger fortfarande kvar i sängen. Vi gick och la oss ganska sent igår så är lite trött idag.. Ulle kom precis in med en nykokt ägg till mig, thaanks dude. Hon ska snart åka iväg till Ikea. Jag hinner dock inte följa med för måste åka till banken sen till jobbet.


Sjukt att det redan är helg snart igen!! Kändes som om det precis var fredag. Förra helgen var väldigt bra måste jag säga. I fredags kväll var vi ute på TGI fridays och firade Johanna som fyllde 20. Vi hade med oss en överraskning till Johanna, ingen mindre än Anna Hellström som kommit hit för att vara med och fira. Lyckat! Lördagen bjöd på lite jobb under dagen sen körde vi ALL IN på kvällen. Förfest hos Johanna med mat och jellyshots. Vi drog sedan till Xlnt (klubben vi jobbar på). Sen åkte jag och Ulle vidare och mötte upp Hoffe, Mark och Nicklas. Slutade med att v i körde en sleepover och walk of shame dagen efter, haha! Jävligt trevligt hade vi i alla fall.


Får se vad denna helgen har att bjuda på. Blir mycket jobb i alla fall, både fredag och lördag natt. Blir nog lagom mycket att göra då 50 cent kommer till klubben. Wooopa! Blir nog en bra helg. Hoppas på fint väder!!

Snodde lite bilder från Johanna och Mickis.

Tårta som vi väckte Johanna med på morgonen.


Ulle och Mickis på väg till TGI Fridays.


Födelsedagsgrisen!


Ulle, Anna, jag och Johanna ♥


Lördagens trevligheter!


Jellyshots som Sillen och Alexander kom och överraskade med.


Anna, Alex och Sillen inne på Xlnt.


Ulle, Johanna och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0