18 mars

HALLÅ. Igår var det exakt två månader kvar tills jag fyller 20 år, hur sjukt? Fan vad tiden går snabbt! Men jag gillar det. Helgen som var gick snabbt förbi, jobb på klubben både fredag och lördag natt, efterfest till nio på morgonen och sov bort hela söndagen. Bra helg! Idag är det redan torsdag, förstår inte var dagarna tagit vägen? Var sjuk i måndag och tisdags, usch. Men nu mår kalas igen. Ulles mamma och mormor kom hit i tisdags och åkte precis tillbaka till Sverige. Trevligt med lite besök :)

Idag jobbar jag kväll, som vanligt på torsdagar. Sen är det helg igen! Wihoo. Vad händer i Sverige? OCH VAD FAN HÄNDER I PÅSK UNDRAR JAG? Kan någon vara snäll och styra upp något kul? HADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0