27 maj

Back on track i Oslo efter en jävligt skön helg hemma i Halmstad. De senaste dagarna har gått fort, redan helg igen imorgon! Sjukaste.. Slutade redan klockan fyra idag, har nästan aldrig hänt innan haha.. Men klnatig som jag var glömde jag att leverera butiksnycklen innan jag åkte hem. Så när jag står och väntar på Ulle inne på Oslo City får jag ett sms.. "Det ryktas om att du har butiksnycklen.." CRAP. Var tvungen och åka tillbaka och lämnade den förbannade nycklen så var inte hemma förrens runt sex ändå! INTE OKEJ.

Imorgon är det jobb jobb jobb. Först som vanligt mellan 9-18 och sen vidare till nattklubben. Sen hoppas jag få ett par timmars skönhetssömn innan jag sätter mig på den älskade bussen igen till SVERIGE! ♥ Yes, blir Sverige en snabbis även denna helgen innan det bär av till.... ja, varmare breddgrader! Wiho.

Två random bilder från ett par veckor sen.

Vi bestämde oss för att frosta av frysen, gick sådär! HAHA..


Hahaha, efter en galen utekväll bestämde tydligen
 jag och Ulle oss för att spärra av vår lägenhet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0