Slimi Jimi Bubby Boy..

HOLA. Sist jag skrev var i fredags och sedan dess har det hänt en hel del vill jag lova. Dessvärre får inte ni Sweden people alla detaljer men lite kan jag väl dela med mig av. I fredags kväll/natt jobbade vi på Xlnt som vanligt. Det var special night denna helgen, kalas för 16 åringar. Haha! Dökul. Tack vare att dem var så små fick vi sluta en timme tidigare.

Lördagen var ju en röd dag så vi höll oss inne mest hela dagen och värmde upp inför kvällen. Planen var att vi skulle till Mark och hans vänner på inflyttningsfest för att sedan åka till Cayenne på födelsedagsfest. Blev tydligen att vi stannade på första festen hela kvällen, natten och dagen därpå! Vi hade liksooom kul ;) Hängde i solen, spelade kubb och försökte glömma baksmällan.

Igår (måndag) jobbade jag fram till halv elva elva nångång. Efter jobbet ringer Johanna & Ulle och säger det står utgång med stort U på schemat. Jag skyndar mig som faaen från jobbet hem till Johanna och förpinglar lite. Sen blir det Cayenne hela natten med dans och BILLIG BAR. Wopa! Jag och Ulle bokstavligt talat STUPADE i säng runt klockan tre fyra nångång. Idag började jag jobba 9 och har mått bajs hela dagen. Det är inte förrens nu jag börjat vakna till liv igen!

Så, där fick ni en liten update om helgens bekymmer. Det var nog lika bra jag behöll detlajerna för mig själv, haha! Nu ska jag hoppa ner i sängen. Godnatt lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0