Strawtown.

Var väl ungefär två veckor sen jag skrev sist, och jäklar vad mycket det har hänt på de två veckorna.. Knappt att jag kommer ihåg alltså. Har varit helt underbart väder i Oslo. Förra helgen var galen. Jobbade, både på rema och klubben. Utgång för att fira min födelsedag. Sen fyllde jag år 17 maj. Och för er som inte vet så ör 17 maj den största dagen i hela Norge typ. Har aldrig sett så mycket folk i hela mitt liv på en och samma gång. Tog flera timmar att gå igenom stan på grund av folkmassorna. Vi har suttit nere på bryggan och chillat, åkt karuseller och massa mer.

I fredags efter jobbet satte jag mig på bussen hem från Oslo till Halmstad. Det var reunion på gång denna helgen. Frida har äntligen kommit hem från Australien/Bali. Frida Altemys är hemma från London för att fira sin födelsedag. Och jag, Johanna o Ulle kom från Oslo. Helt underbart att vi var samlade allihopa igen. Har spenderat nästan varje ledig sekund med dem denna helgen. Känns jättetråkigt att vi splittras nu igen. Nästa gång vi ses blir i slutet av Juli..

Har inte alls hunnit träffa många under denna helgen, men har velat vara så mycket som möjligt med Fridorna innan vi åker igen. Kommer kanske hem nästa helg igen, åker ju till Italien då men ska försöka hinna hem en snabbis innan. Om två timmar går bussen tillbaka till Oslo igen, vill inteeeeee.. Måste in och packa väskan nu, orkar inte. Är inte alls sugen att sitta på en äcklig, trång och ful buss i fem timmar.. Säkert utan Internet också, hoppas fan bara att vi har uttag till datorn så vi kan kolla på film. Men vi ska inte hoppas på för mycket, det är ju trots allt Swebus vi ska åka med. Snäppet sämre än SJ, då är det illa.. Aja, vi hörs i Oslo nästa gång. HAAAADE!

(Har inga bilder att ladda upp för sitter på mammas dator!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0