1 september

Idag är det den första september kan jag tala om för er som inte visste det. Vilket betyder att det bara är en enda liten ynka månad kvar tills jag flyttar från lägenheten jag snart bott i ett år. Alltså, ett år. Det är så jävla länge. Men det är har gått sjukt fort.. Nästa månad flyttar jag in i Johannas söta lilla lägenhet på Majorstuen, det kommer bli grymt! ALLT kommer bli mycket enklare. Det gillar jag.

Idag börjar jag inte förrens sent. Så snart ska jag hoppa in i duschen, sen gå till ica och handla billig mat! Senare blir det som sagt jobb hela kvällen. Snart är det helg igen, längtar! Jag älskar helgen. Nu ska jag sätta på min feel good playlist på spotify och sätta lite fart.

don't stop me now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0